Szczegóły:
Kategoria: Administracja
| Poprawiono: 17 lipiec 2019
| Utworzono: 17 lipiec 2019
| Odsłony: 2238
ul. Sienkiewicza 29
26-670 Pionki
tel.: 048-612 49 12 wew. 102
fax.: 048-612 13 81
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny przyjęć:
- poniedziałek: 9.00 - 16.35
- wtorek: 7.25 - 15.00
- środa: 7.25 - 15.00
- czwartek: 7.25 - 15.00
- piątek: 7.25 - 15.00
Personel:
- Danuta Rojek - kierownik
- Bożena Jaskóła - specjalista
- Bożena Denkiewicz - samodzielny referent ds. zaopatrzenia
- Sławomira Krawiec – magazynier
Zakres zadań:
- przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywiloprawnych, wynagradzaniem oraz zmianą warunków pracy i płacy
- czuwanie nad prawidłową realizacją przepisów kodeksu pracy oraz inych przepisów określających prawa i obowiązki pracowników
- stały nadzór nad przetrzeganiem dyscypliny pracy
- ścisła współpraca ze związkami zawodowymi w zakresie spraw pracowniczych
- kompletowanie dokumentów i składanie wniosków w sprawach rent i emerytur
- zgłaszanie zapotrzebowań na nowych pracowników
- prowadzenie gospodarki materiałowej zakładu
- dokonywanie zakupów materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjinowania zakładu (nie podlegających ustawie o zamówieniach publicznych)